Bebbegrejer

För er som är intresserade: Nytt spjälskydd! Det andra kändes så sladdrigt, tunt och lågt. Sött va? Men kanske lite onödigt att ha två... M gav som förslag att vi skulle ha dubbla, han fick bara en konstig blick som svar.. :) Han är så söt så hälften vore nog. JUST DET! I dag köpte vi även en bilbarnstol eller barnSKYDD som det så fint heter när det är mini-size. Maxi Cosi heter den och det finns fästen som gör att man kan sätta fast på den på vår barnvagn, sen är det bara att tuta och köra. Sen var det ett riktigt fynd också (för ovanlighetens skull, not)! Lägger inte upp någon bild, för det känns inte som att det är så kul att se, men jag tyckte den var väldigt fin i alla fall :)

Nu är det fredag så jag är glad igen! Frippe är snart påväg hit så vi ska börja med middagen.

Hoppas att ni får en mysig fredag! Kram Elle



Kommentarer
Postat av: anni

Hoppas ni får en riktigt mysig helg!

kramar till systrarna Eriksson...



o btw, sängen ser riktigt inbjudande ut så söööt...ska frippe provligga den i helgen?



2010-03-12 @ 19:22:38
Postat av: Helena

Å så fint det ser ut. Själv var jag inne i massa barnaffärer idag o letade doppresent till mitt (blivande) gudbarn. Kände för att skaffa barn när jag såg allt fint bara för att kunna inreda ett barnrum ;-) Ha en härlig helg! Kram

2010-03-12 @ 22:09:26
Postat av: Elle

Tack så mycket :)



Hihi, ja det är farligt att gå in i barnaffärer Helena ;)

2010-03-15 @ 11:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0