:(((((((((((((

Livet är så orättvist ibland!

Jag har varit duktig och pluggat sen jag kom hem från jobbet. Som belöning tänkte jag att jag skulle se Desperate Housewives kl 21. Jag har sett framemot det hela kvällen.... och vad händer när jag slår på tv:n kl 20.59. Jo, kanal 5 funkar inte... av alla fucking kanaler på min TV så funkar inte 5:an. WHY?! Jävligt irri och jag tycker sjukt synd om mig själv just nu.


Ok. Nu när jag har skrivit av mig lite inser jag att det kanske inte är hela världen. Finns ju kanske dom som har det värre än mig. Men... det är ändå jävligt synd om mig. Så det så.

Frippe

Kommentarer
Postat av: Elle

Jag tycker iaf synd om dig :(

2010-03-09 @ 21:33:43
Postat av: Malla

Jag tycker synd om dig me. Jag ösnkar att min femma inte funkade heller får då skulle jag nog få bra mycket mer gjort ikväll, men men...

2010-03-09 @ 22:00:50
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: anni

kan ni inte titta på det på kanal5s hemsida?

annars kan du testa direkt på abc.com....där tittar jag men jag men är inte säker på att det funkar från sverige....

puss

2010-03-10 @ 15:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0