FREDAGSMYS

Ja äntligen är det dags för fredag. I kväll kommer M´s föräldrar över på besök och ska sova över. De har gjort det klart för oss att de ska fixa all mat och dricka så vi behöver inte ordna nånting alls. Skönt men lite frustrerande att inte ha koll.

I dag på lunchen fyndade jag så sjuuuukt mycket men eftersom Frippe blir irri när jag hela tiden ska säga "först kostade den såhär mycket och nu kostade den bara...." så jag skippar det, och håller det för mig själv, mohaha. M ska minsann få höra, NÅN måste jag ju dela mina fynd med, såklart.

I morgon har vi blivit bjudna till söta Malin och Manne (och Jolle+minimini såklart) på hängakväll med eventuellt spelinnehåll, myyyycket intressant och myyyyycket trevligt och jag ska snart skriva och tacka ja, för det har jag glömt, kom jag på.

Har föresten precis ätit lunch med M på Riche, för han var i stan och jag tänkte att vi kunde passa på att steka, men vi kollade mest på roliga schtekare som skakade hand med hovmästaren och M tog en äcklig soppa (varför beställer man en LÖKsoppa till lurre?) som jag sluteligen smaskade på likt förbannat.

Nej, nu ska jag dricka upp min latte och jöbbe lite den tiden det är kvar.

Puss Elle

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja,du,jag undrar om du inte ärvt de där med "fyndandet" av farfar-känner igen-den hade kostat så här,men nu kostade den......

Hoppas ni får en trevlig helg-skönt att slippa tänka ut middagsmaten för en gångs skull!

Hälsa så mycket från oss till M:s föräldrar.Kramar!

2010-03-19 @ 14:51:03
Postat av: Frippe

Mysigt det ska bli ikvall! Jag langtar! :)

2010-03-20 @ 09:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0