Frippe på Häggan

Ofta sitter jag vid mitt skrivbord och tittar i papper och skriver och klurar. Det som dock är galet bra med Häggan är ju att produktionen ligger på samma ställe, så har man några frågor kan man bara gå ut till verkstan och ta en snack med gubbarna - och dom kan verkligen sina grejor. Idag var jag ute och kontrollerade lampor och symboler. Bad en annan kille som var ute och fotade vagnarna att ta med bild på mig.

Spana in mina sexiga säkerhetsskor... stålhätta och reflexer is the shit.


Kommentarer
Postat av: anni

Du e så himla duktig! Jag är en stolt juristkollega!

puss på dig, saknar dig så himla mycket...jag längtar hem till dig!

2010-03-09 @ 19:18:44
Postat av: Malla

OMG! Det där är ju dina nya f**k me boots.... MOhaha.

2010-03-09 @ 19:44:49
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: Frida

Tack Anni - jag saknar dig med! KOM HEM NU!

2010-03-09 @ 21:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0