I love!

Hej på er fina,

Hoppas att ni har en lika bra helg som jag har, för so far har den varit helt underbar. Gårdagen började så bra redan vid lunch. Min faster Anna-Karin var på besök i stan och vi åt en mysig lunch tillsammans på Kung Carls Bakficka, det var verkligen jättekul att ses och som om det inte vore nog fick jag en superfin påskpresent!

När jag sen kom hem hade M fixat med en överraskning, jag fick inte komma hem före halv sex så jag gick och snurrade runt lite nere på mataffären, haha. Exakt vad han gjorde håller jag för mig själv men jag kan säga att jag blev rejält bortskämd med världens finaste presenter, hummer, havskräftor och en massa annat smarr. Sorry att göra er avundsjuka, men jag har världens bästa kille och jag är så glad att jag har honom, med eller utan spontana presenter såklart :)

I dag har vi varit på Vingsåkers outlet. Det blev inte så mycket shopping till mig men en hel del till Edde och en del till köket också! Blir lite bildkalas nedan. Nu har vi gjort hemmagjord pizza som snart ska ner i magen, mums!

Puss på er!

EN SAK TILL! VECKA 30 NU! HELT GALET, SNART ÄR PLUPPAS HÄR!

EN TILL SAK TILL! VI HAR HYRT NEW MOON OCH SKA NOG SE DEN IKVÄLL - NÅGON SOM SETT OCH ÄR DEN VÄRD ATT SE?



Kläder till Edde, lite spårning kanske men ändå bra grejer!



Jättesött märke som heter moonkids!




Rosor från min älskling och kycklingen från A-K :)



Världens finaste örhängen från världens finaste M!



Nya vinglas eftersom alla våra pajat!



och nya filtallrikar :)

Kommentarer
Postat av: Frippe, Mammi och Daddy

Fina köp! Vi är väldigt impade av Markans överraskning. Hoppas ni har en mysig kväll. Puss!

2010-03-27 @ 20:49:18
Postat av: Malla

Vad har ni nu hittat på? Va? Va? VA?

2010-03-27 @ 23:12:45
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: Helena

Å vilka fina barnkläder o vad härligt med en överraskningskväll :) Kram

2010-03-28 @ 12:53:53
Postat av: Elle

Tack tack :) Malla, inte vad du tänker på :)

2010-03-29 @ 09:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0