Lördag morgon -morning!

Vaknade precis av att Hanna kom in genom dörren, otippat men trevlig överraskning. Vädret är verkligen helt underbart - måste ut! Hade ju bestämt att jag både skulle städa och plugga den här helgen eftersom jag för en gångs skull är hemma. Typiskt att det är så himla fint väder just idag... måste ju vara "han där uppe" som inte tycker att jag ska vara duktig.

I går var jag ute och käkade middag med min kollega och vän Mr Finne. Det var väldigt trevligt och galet god mat. Vi åt på en liten Italiensk Restaurang här i Övik, grymt bra mat, mysigt ställe och trevlig personal, en riktig fullpoängare med andra ord. För er som har möjlighet och inte har varit där, gå dit - den heter Gastronamia Italiana.

Tog några bilder med mobilen, inte så bra kvalité men ni kan ju ändå se hur smarrigt det ser ut.

Sjukt smarrig sallad, min favvo.



Alldeles perfekt efter maten, lagom söt och mumsig.



Peace - Frippe


Kommentarer
Postat av: Malla

Shit vad göttigt det ser ut. Smarr smarr!

2010-03-06 @ 11:57:11
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0