Öh. Hej Paris - hejdå.

Jag var ju i Frankrike med jobbet förra veckan. Hade hoppats få se lite av Frankrike och framför allt Paris eftersom jag aldrig varit där. Trodde jag ja! Såg inte en knutta av något annat än konferensrum och hotellet (som för övrigt inte var något att hänga i julgranen). Mötet gick i alla fall bra så jag får väl nöja mig med det.

Tog med mig kameran eftersom jag tänkte ta lite bilder. När vi var påväg hem kom jag på att jag inte tagit en enda bild. Var tvungen att snabbt ta en bild genom fönstret... Spännande va?!


Den enda bilden blev på skylten till det företag som vi sammarbetar med - Panhard.

Frippe

Kommentarer
Postat av: Malla

Hah, vilka typiskt paris bild... ;)

2010-03-01 @ 21:11:34
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: Frida

Ja verkligen, känner att jag måste skicka i väg den för framkallning genast så jag kan sätta in kortet i något fint fotoalbum....

2010-03-02 @ 10:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0