Solen lyser!

Hej alla fina, är det inte underbart när solen lyser som den gör i dag? (i alla fall i Stockholm).

I går tjuvstartade vi våren lite och köpte utemöbler. Dom är sååå fina! Visar bild i kväll!

Edde hade inte levt om på ett tag (typ sen i går) så för en stund sedan drack jag ett glas iskallt vatten som jag fått tips om att man ska göra. Stackarn blev helt skogstokig och magen åkte fram och tillbaka som en gummiboll :) Söting.

Ha en underbar dag, själv längtar jag bara till kväll och mys!

PUSS Elle

Kommentarer
Postat av: mormor;)

Hi,hi,stackar´n-han kanske fick en "kallsup";)

2010-03-15 @ 12:43:24
Postat av: Emma

Åh vad sött!!!!

2010-03-15 @ 12:47:48
Postat av: Malla

Hihi vad mysigt. Det där gjorde jag också några gånger när jag blev lite orolig med Joline och det funkade alltid. Värsta kallduschen, haha. =)

2010-03-15 @ 20:19:16
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0