Söndag

Hej på er!

Till skilland från Elle som verkar ha haft en riktigt love-weekend med sin käraste så har jag inte träffat kärleken i helgen. Trots detta har jag haft en väldigt trevlig helg. I fredags var jag på middag med systrarna Abrahamsson på Olearys. Det blev god mat, vin och massa tjejsnack - grymt skoj! Eftersom jag tydligen inte tål någonting längre så slutade kvällen mindre bra, jag kom hem vid klockan 00.30 och kände mig jätte full även fast jag bara hade druckigt 4 glas vin. Jag gick och la mig i hopp om att jag skulle sova av mig ruset men hela sängen snurrade och jag fick springa toan 4 ggr... spydde som en kalv - fräsch brud.

I lördags åkte jag hem till Brebban och hade lördagsmys med mamma och pappa...lovely!  Precis vad jag behövde för att ladda batterierna. 

En kort vecka väntar nu - på torsdagmorgon kommer Scott hit och vi drar till Fjällen, ska bli så skoj! 


Systrarna Abrahamsson på Olles.

Frippe

Kommentarer
Postat av: Malla

Mysche trevligt! Shit vad lik Stina är Malin. Maj gad.

2010-03-28 @ 21:23:28
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: Mors`n

Tur att vi fick lite popcorn iaf......;);)

2010-03-28 @ 21:39:24
Postat av: Sofie (Alicias mamma)

Hi hi fnissar lite åt spyorna =) Gött!

2010-03-29 @ 18:56:52
Postat av: Frida

Jadu Soffan, det kan man ju göra i efterhand men - inte gött, haha.



2010-03-31 @ 07:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0