The weekend.

Hej på er!

Efter smutskastning av min kära syster får jag väl se till och skriva ett inlägg.

Helgen tillbringades i Stockholm och var i vanlig ordning mycket trevlig. Scotty-boy hade vänner på besök så på fredagen åkte jag till E och Mr M för att hänga och ta det lugnt. Blev bjuden som en god middag och ett trevligt sällskap. På lördag blev det lite sightseeing i Gamla stan med gästerna samt utgång på kvällen. På kvällen joinade dessutom min kära vän Joppe och hans kompis Elias. På söndag gjorde vi sånt som man bara gör när man (läs jag) har gäster från andra länder - vi gick på museum - Vasamuseet. Jag hade varit där tidigare med uppskattade det extremt mycket mer nu än vad jag gjorde när jag var typ 14 år.

Det var första gången som jag träffade Beth, som är Scotts bästa tjejkompis. Jag var ärligt talat lite nervös innan över hur det skulle kännas mellan oss, man vet ju aldrig om man kommer överens eller inte och det hade ju varit himla trist om vi inte gjort det. Men jag gillade verkligen henne skarpt, hon är en grymt trevlig och rolig tjej!

 
Beth och hennes kompis när vi lunchade på Vapiano i Gamla stan.


På Berns.


Scott och Beth på Berns.


Vasamuseet.


Moi och Vasa.


Kommentarer
Postat av: Malla

Jag är grymt imponerad Frida. Bakis OCH vasamuseet, snyggt jobbat. Jag hade DÖTT!!!

2010-03-16 @ 22:09:51
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: Joppe

Noterar att jag återigen lyckas se helt och hållet mongoloid ut på det enda kort där jag figurerar... Perfekt! Not.

2010-03-26 @ 10:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0