BM, vappan och jobbarn

Blev ett besök hos barnmorskan, eller lättakuten i morse för att ta lite prover. Har fått förhöjt blodtryck och hon var lite orolig att det är havandeskapsförgiftning. Får veta i morgon hur värdena ser ut. Hope good, såklart, men om inte känns det ändå skönt att Edde är färdigbakad om det skulle vara något. Har varit småfebrig och haft huvudvärk senaste dagarna så i dag slog vi slag i saken och köpte en febertermometer, vilket verkligen var på tiden. Svårt att veta bara vad man har för temp i vanliga fall, hur vet man det?! I alla fall, om jag får hög feber måste jag ringa till förlossningen.

På vägen hem köpte vi med oss lunch från Vapiano också och nu sitter jag bara och väntar på att vi ska få bilderna, medans M jobbar för fullt här bredvid... Jag är lite uttråkad och stör och petar på honom nu och då men det är svårt när han är så koncentrerad. Han är ingen rolig när han är jobbM, men som tur är förvandlas han när arbetsdagen tar slut, och blir alldeles alldeles uuunderbar :)

Hörs sen!

Puss
Elle


Jobbarn in action....väldigt svår att få uppmärksamhet från.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0