Fotograferingen gick bra

och fotografen var nöjd med vår stajling :) Vi får se bilderna i morgon förhoppningsvis, spännande! Vädret blev helt strålande också.

I kväll tänkte jag bjuda min älskade M på sushi på restaurang Kungsholmen, det gäller ju att passa på nu. Magen har värkt som attans i dag men änsålänge är det nog rätt lindrigt i jämförelse med vad som komma skall kan jag tänka mig, så jag ska verkligen inte klaga :)

Nu är första stunden sen jag gick hem från jobbet (iofs bara tre dagar sedan men ändå) som jag börjar känna: vad fan ska jag göra? Nu ska jag ta en lång dusch, blåsa och platta håret och bara göra mig så fin och fräsch som det går, hur ofta är det man har tid med det annars liksom?

Hörs sen!
Puss
Elle



Här får ni en bild på några av mina fina födelsedagspresenter :)


Kommentarer
Postat av: Frida

Söt bild! I morgon får du mer presetnter. :)

2010-05-27 @ 07:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0