Good night...

... I put my earplugs in now.

xoxo
Frippe

Kommentarer
Postat av: anni

haha, jag berättade om din lilla kvällsritual för erik igår när vi hade lagt oss. Vi skrattade gott. Och så berättade jag för erik att han alltid säger jaha god natt DÅ, o så vänder han sig om, ja o då säger jag jaaa god natt DÅ...o sen sover vi. Vi började diskutera om inte vi borde säga nåt trevligare eller gulligare när vi skulle sova. Typ god natt älsklig sov så gott... Men erik menade om han inte säger till på skarpen så fortsätter jag bara pladdra och inte fattar allvaret. Nu undrar ju jag om detsamma gäller för dig,1. är det så att du också kör med den lite "hårda stilen" taktiken? och 2. är det så att du sover med öronproppar för att Scott snackar så förbenat?

2010-05-12 @ 14:57:32
Postat av: Frida

hahaha, så jävla roligt anni! :)

jag sover med öronproppar för att scotty snarkar och inget annat. det är nog snarare jag som babblar på (i likhet med dig) medan han ligger som småsover... när jag säger "ok, good night, I put my earplugs in now" vill jag nog mest markera att jag inte ska prata mer och att han kan somna i lugn och ro. ibland (typ varannan kväll) händer det dock att jag börjar prata igen och måste ta ut en propp för att kunna höra vad han svarar :D



2010-05-14 @ 19:42:56
Postat av: anni

haha, det känns skönt att ha fått lite klarhet i det här. Jag hörde ju nämligen inte om några earplugs när vi sov ihop i två månader...

2010-05-16 @ 03:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0