Halloj!

Känner att jag måste göra en insats, har ju varit alldeles för dött på denna bloggen den senaste tiden. Jag är tillbaka i Övik efter mer än en vecka i Stockholm. Jag har haft det grymt i Stockholm, så underbart att få uppleva lite vardag med Scott och inte behöver börja tänka på att man snart ska åka när man precis har kommit dit. Vi har gjort massa roliga saker men också bara slappat och relaxat i varandras sällskap. Vi har bland annat varit och kollar på Rugby, haft en spa-dag på Sturebadet, kollat på bio - Ironman 2 (!!!), varit ute på afterwork och "festat" (kom hem vid 1 men jag var ändå helt död hela dagen efter så det kändes som att vi haft en helkväll ute), varit på cykeltur och dessutom lånat E och Marks lägga och varit där och slappat. Däremot är det rätt trist att jobba från Stockholm eftersom alla min kollegor sitter i Övik... är ju andra som sitter på kontoret i Stockholm också men ingen som jag har något gemensamt med jobbmässigt - och inte privat heller för den delen.

Idag har jag spelat årets första fotbollsmatch (korpen). Det var grymt jobbigt men riktigt skoj. Blev vinst med 1-0, gött! Ska försöka ge mig ut och löpa nån dag innan nästa match... flåset var inte stabilt. Jag som alltid trott att jag hade en bra "grundkondition" (om det ens existerar något sånt) men den är bortblåst, kanske det beror på åldern?

Har varit riktigt dålig på att ta kort i helgen men jag bjuder på ett kort från Roddan under vår cykeltur.


Baby cyklar på :)

Nu är det läggdags för Frippe E. Sov gött allihopa!

xoxo

Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0