I väntans tider

Sorry att jag är sjukt dålig på att uppdatera nuförtia, bra att Frippe finns! Problemet är att det inte finns så mycket att skriva, för det finns bara en enda sak jag gör; går och väntar på att Edde ska komma ut... Jag vaggar fram och tillbaka till jobbet, har svullna fötter som fotbollar och svettas som en gris. Fräsch brud. Jag menar fotsvett varje dag är inte okej. Inte för mig och inte för de runt omkring mig heller.

Bara några veckor kvar nu, kom ut, kom ut, kom ut. Lovar att jag ska bli bättre på att skriva sen.

Ni får se lite nyshoppat sålänge.

Dagens feta fyndartips:

Oversizekofta från Gina för 29:- (har kostat 249:-), var tvungen att köpa tre färger...denna, en gammelrosa och en typ lavendel-lila(?). Perfekt till sommaren tänker jag, när jag M och Edde ska gå ut på prommis och det är för varmt för att ha jacka :)

 

Lite sommarkläa till Edde (jag vet att vi har för mycket redan, men vad fasen gör man.. klart killen ska ha hängselbyxor liksom ) :

 

Gosgrejer till vaggan :)

 

 

Vagnsfigurer :

 



Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vad roligt att shoppa! Fina kofta, den perfekta koftan och så billig!! Längtar också tills Edde kommer :) Ses imorgon, Puss!

2010-05-05 @ 23:28:27
Postat av: Frida

Okeeeej - mycket fin kofta. :)

Gillat även dom små djuren (?) som ska hänga ovanför eddies säng - coola men lite läskiga... vad är det egentligen?

2010-05-06 @ 07:48:36
Postat av: Malla

Spenderar'n... =) Härligt!

2010-05-06 @ 08:03:24
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: Helena

Å så mycket fint du köpt :)

2010-05-06 @ 12:44:23
Postat av: mormor;)

Ja,nog verkar det vara en hett efterlängtad liten prins som kommer till världen snart.....Längtar nog lika mycket som er;) KRAMAR

2010-05-06 @ 12:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0