Måndag

Nämen tjenare!

Måndag igen, segt men helt ok. Jag har hunnit med massor i helgen och tiden har bara sprungit iväg. Det blev mat och bowling med avdelningen på jobbet, följt av lite förfest hemma hos mig och sen utgång på Olles. På lördag drog jag och min 'sister in crime' Anna till Umeå för en mini weekend-tripp med fördelsedagsfirande, grillfest och utgång. Kort och gott med trevlig helg. Tyvärr har jag inga kort att bjuda på eftersom min laddare till min kamera är spårlöst försvunnen, nån som sett den? Ska se om jag kan snylta åt mig några kort från Anna senare.

Ikväll är det dags för min andra match för säsongen med Roland United. Träningsvärken har precis lagt sig från förra måndagen... får hålla tummarna för att det inte blir lika tungt denna vecka.

Trevlig måndag på er!

Jag hoppas att E bidrar med ett inlägg snart. Hon jobbade ju sin sista dag i fredags så hon borde ju ha massor av tid över till bloggi bloggan. :)

Puss,
Frippe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0