Perfect mix

Middagen på Kungsholmen var fantastisk, som vanligt. Om ni inte redan har det så MÅSTE ni äta sushin där, det är så göööööött. Det bästa med sushi är att det alltid går ner lite sött efteråt, hur mätt man än är (inte banana split dock som det blev sist vi var där) så på vägen hem handlade vi en perfekt kombo: riesen (vet inte om det stavas så, men dom chokladgrejerna som är lite trökvarning men sjukt goda), bilar och jordgubbar. Inte helt fel kan jag säga.

Nu är det nog för i dag, ögonen går knappt att hålla öppna längre.

Hörs i morgon, då får ni som sagt se bilderna på läggan, jag längtar!

Godnatt!
Smelly Elly

PS! I helgen kommer filuren Frippe och hälsar på, glaaad! Här får ni en bild från senast hon var i stan. Jag vill så gärna att hon flyttar hit, kanske vi kan göra en omröstning för vilka som vill ha henne till storstan heldagarn och inte bara ibland på helgerna.... DS!


Kommentarer
Postat av: Malla

SJälvklart röstar jag för att hon ska bli storstadsbo på heltid och eftersom både du och jag är tjocka Elle har vi ju två röster... Okeeeeej?

2010-05-27 @ 12:11:21
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: Elle

Håller med!!!! 4 röster so far!

2010-05-27 @ 12:41:16
Postat av: anni

Jaa hon ska dit, och jag har typ fyra tusen amerikanska hamburgare i magen så det blir många röster det!!!



ps. den 25 juni landar jag i Sverige:)!ds

2010-05-27 @ 15:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0