Stackars elle!

Hej på er!

Ni kanske undrar vad jag höll på med igår kväll. Jag var bara tvungen att skriva ner det så jag inte glömde bort det. Scott påpekade nämligen igår att jag säger exakt samma sak varje kväll innan vi ska sova. Först ligger vi och småpratar lite och sen, när jag bestämmer mig för att sova, så säger jag ALLTID:
ok... good night... i put my earplugs in now. VARJE kväll.
Så jävla fult... haha.

Jag skickade precis ett mail till Elle som satt på bussen, hon svarde från sin telefon och jag tyckte att hon verkade lite purken så jag jag skrev tillbaka och sa att hon verkade lite irriterad såhär på morgonkvisten.

Jag fick det här svaret:

Nej, bara trött på att stå bredvid människor i ryggsäck som käkar apelsin som om det vore den sista måltiden i världshistorien.... Att suga av varje klyfta i 10 min är ju inte normalt.....

Haha så jäkla klockrent skrivet. Hon är så söt Elle. Jag ska träffa henne på lunch idag och då ska jag pussa på henne massor.

Ha en bra dag,

Frippe

Kommentarer
Postat av: Hanna

hahaha, jag instämmer helt, du säger det JÄMT Frida, JÄÄÄMT!

2010-05-12 @ 09:29:56
URL: http://mentroru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0