Styling big time

Hej alla ni,

Sorry att jag legat på latsidan när det gäller att uppdatera bloggas, har verkligen inte kommit mig för, av olika anledningar.
Ni som missat det kan jag ju säga att vi KÖPT HUS, och därför ska sälja vår lägenhet (igen). Shit, vi har ju bara bott här i några månader, så det känns konstigt att börja styla och göra redo för försäljning. Det är just det jag gjort i går och i dag - fixat och trixat med lägenheten. Allt tar verkligen så himla lång tid, och fastän jag gått hemma både i dag och i går så är det massor kvar. Jag vet att det inte är SÅ noga men det är ju rätt kul också :)

I dag inhandlades blommor eftersom fotografen kommer redan i morgon!! Snabba tag verkligen. Det enda som saknas nu är att inhandla en massa frukt. Vad tror ni so far? Ni får några provbilder, men som ni ser är det soppåsar och skräp (plus flingor såklart) lite här och var, med andra ord inte klart. Ni får se dom riktiga bilderna i slutet på veckan för då ska den läggas ut på hemnet. En bild på Edde slinker med också, soooooo big just nu!

Skriver mer om allt sen, att jag har gått hem från jobbet (!!!), fyllde år i fredags och fick en massa fina presenter, är gravve i vecka 38, köpt hus och ja, allt som händer just nu helt enkelt.

So long!

Puss
Elle


Kommentarer
Postat av: Frida

Det kommer bli jätte bra, ni har ju så fint!



Nu ska du bara ta det lugnt och vila upp dig, det är en order! :) Inget mer fix och don och springa runt... nu ska du ju vila dig i form tills Edde kommer.



Puss!

2010-05-26 @ 07:54:01
Postat av: Mamma

Va du är duktig-ser ju jättefint ut!

Kom ihåg att vila resten av tiden som är kvar nu;)

KRAMAR!

2010-05-26 @ 11:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0