BSF och ljus-mys

Ni missar väl inte bonde söker fru? Kvällen till ära övertalade jag M att vi skulle baka muffins tillsammans, jag var så sjukt sugen, och gött var det. Jag var sugen på vanliga muffins, men hittade bara massa konstiga recept, ni vet med morot, vit choklad och typ kanel. Sökte därför på "vanliga jävla muffins" och det visade sig att det fanns en låt som hette det, jaja, whatever :)

Det är lite småkyligt i vårt sovrum så vi har börjar tända lite ljus på kvällen innan vi går och lägger oss så att det värms lite, fast mest för att det är mysigt tror jag om jag ska vara ärlig :) Nu är det nog dags att krypa ner, klockan är ju trots allt snart nio och BSF börjar närma sig sitt slut! Hoppas Edde vaknar snart och är hungrig, han har inte alls varit speciellt intresserad av att äta i dag, allt annat har varit roligare! Sötnos..

Bilturen gick bra i dag by the way. Julia och hennes lilla Wilma följde med och det gick super!

Kram Elle




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0