Dåligt...

Ja, riktigt dåligt går det. Jag blir så ledsen men jag antar att vi måste ha lite tålamod. Jag vet ju hur många visningar och budgivningar Elle och Markan var på innan dom fick napp. Jag blir så trött bara, jag vill ju hitta något nu!

Tur att jag har superman på mitt skrivbord... gör mig i alla fall lite glad varje gång jag ser skrivbordet på min dator.
(och jollmas är ju också där nere på hörnet förresten, hon är ju en solstråle i sig)



/Frippe (typ bostadslös - varannan vecka iaf)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi använder Elins uttryck"det finns en mening med allt",vi får tro på det,tids nog hittar ni en fin lägenhet.....Puss

2010-11-17 @ 18:44:47
Postat av: Karin

seeeegt.... Inga bud alltså?

Får väl hålla med mor din. Tids nog så. Kanske det kommer en bostadskrasch snart o lägenheter blir superbilliga...? ;)Kanske önsketänkande, but you never know. (fast det hoppas ju verkligen inte jag som precis köpt dock!)

puss

2010-11-18 @ 18:50:48
Postat av: Malla

Er tid kommer vännen, var så säker. Din räkmacka har omöjligt tagit slut, var så säker. =)

2010-11-20 @ 18:06:39
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0