Fest-Frida och Kalas-Karin



Min sister in crime från Båstad, min kära kära vän Karin var och hälsade på mig och Roddan i helgen. Det var så galet roligt att få tillbringa en helg med henne och jag insåg verkligen hur mycket jag saknar att inte ha henne så nära längre. Vi pratade massa minnen sedan tiden i Båstad och skrattade åt allt roligt och galet som vi gjort. Blev dessutom utgång både fredag och lördag och vi fick möjlighet att visa att vi fortfarande är två partypinglor på hög nivå. Känner mig så galet sliten efter helgen men det var det verkligen värt för vi hade så otroligt roligt!


Röj på Cliffan som vanligt!




Kommentarer
Postat av: Malla

Haha, vilka härliga bilder. Ser att du fått till din sedvanliga fyllepose på den tredje bilden också och det är ju solklart tecken på en lyckad pose. Haha. Puss

2010-11-01 @ 20:20:47
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: Karin

Ja fyn fan va najs det var! Galen kväll det där... haha.

Hoppas vi syns snart igen! Då blir det party på hög nivå i Malmö!

puss

2010-11-15 @ 22:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0