Fredag är fortfarande fredag

Innan jag gick på mammaledighet trodde jag att alla dagar skulle flyta ihop och att man inte skulle uppskatta helgerna längre, men så är det verkligen inte i mitt fall. Jag ser fram emot helgen hela veckan när vi alla tre ska få vara tillsammans dygnet runt! På fredagsmornarna nästan pirrar det i kroppen för att det är helg och jag kan knappt bärga mig tills Mark kommer hem. Och nu är han det :) Edde sover så sött och vi sitter och kollar på idol med en kaffe och after eight, panshovarning, men vi har faktiskt druckit vin och ätit ostkrokar innan :)

I morgon är det babysim som gäller!

Just det, Frippe - passar du på att ligga på latsidan nu bara för att jag är back on track? Skärpning!

Puss
Elle


Edward några veckor gammal...pappa tröstar

Kommentarer
Postat av: Malla

Jag håller verkligen med! Fredags och lördags och söndagsmyset är verkligen något som jag också ser fram emot! Ja skärpning nu Frippe! :)

2010-11-12 @ 21:10:45
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: frippe

Jag lovar att det ska bli skärpning... :-)

2010-11-14 @ 22:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0