Hoppas hoppas hoppas!

Hej på er,

Ber om ursäkt för min frånvaro men jag tycker att Elle sköter sig exemplariskt på bloggen för tillfället så jag känner att det inte går någon nöd på er.

Allt är toppen med mig!

Nu behöver jag bara er hjälp, jag vill att ni håller alla tummar ni har för att de lägenheter som vi kollade på i helgen stannar på rimliga priser så vi kan lägga ett bud och vinna skiten. Jag vill så himla himla gärna att jag och Scott ska få ett gemensamt hem i Stockholm, det hade varit så underbart. Vi har hittat två lägenheter som vi verkligen gillar och vi har bestämt oss för att gå med i budgivningen, jag vågar inte hoppas för mycket eftersom jag har lärt mig av Elles tidigare äventyr, det är lätt att bli överentusiastik och sen blir man så extremt besviken när budgivningen spårar ur och priserna skjuter i höjden. Men hoppas kan man ju alltid - och det gör vi verkligen!

Nu håller vi tummarna, okej?!

/Frippe

Kommentarer
Postat av: Elle och Edde

VI HÅLLER TUMMARNA SÅKLART!!!!!!

2010-11-16 @ 13:08:38
Postat av: Helena

Håller alla tummar jag har :-)

2010-11-16 @ 13:10:39
Postat av: Malla

HÅller alla tummar jag kan få tag på!!!

2010-11-16 @ 16:18:13
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: Mamma

Här hemma i Bredbyn håller vi också alla tummar!

2010-11-16 @ 16:35:32
Postat av: anni

jag har hållt tummarna hela veckan!!!hur går det?

2010-11-17 @ 16:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0