Jag hinner inte med...

Herre jesus, veckorna bara springer iväg. Trots att jag har varit hemma i Övik två veckor nu så känns det som att jag inte har hunnit med nånting. Efter jobbet är det plugg... sen försöker jag hinna med att träna, städa, tvätta, vill ringa mina vänner som bor på andra ställen o Sverige, träffa nära och kära i Övik... men tiden räcker liksom aldrig till. Sen dyker det ju alltid upp massa andra oplanerade saker, som förra veckan - vattenläcka i källaren och mitt förråd. Jag har ju dessutom bara mig själv att tänka på, hur ska det bli den dagen när man har små knoddar att tänka på också, det kommer ju att bli en ren katastrof för mig! 

I morgon är det fredag igen och jag ska sitta på flyget till Stockholm klockan 5. Scott ska till England och titta på Rugby över helgen så jag ska åka till Elle med familj och mysa. Nästa vecka blir det jobb från Stockholm och sen kryssning med mamma, pappa, Elle, Mark, Edde och Scott helgen efter. Sen, helgen efter det så åker jag och baby till Sydafrika i 3 veckor... Mycket roligt att se framemot nu!

Jag tittade ut på min balkong igår kväll innan jag skulle sova och upptäckte en till sak som jag borde ha gjort den här veckan...



/Frippe

Kommentarer
Postat av: Malla

Ta't lugnt Tobbe! :)

2010-11-25 @ 09:17:48
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: anni

jag är glad att du kommer hit:)

vare näst vecka vi ska äte middag?

puss

2010-11-25 @ 20:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0