Lanvin-hysteri

Som vanligt när HM har någon gästdesigner är det ju som ni vet fullständig kaos. Direkt läggs kläder ut på tradera och skjuter i höjderna, jag fattar inte själva grejen, men likt förbannat gör jag samma sak själv!!!

Gick förbi HM i dag i Täby C och skulle bara kolla om något fanns kvar. Självklart kom jag inte hem tomhänt. Nu har jag världens ångest. Det är ju inte billigt direkt, och jag har så svårt att veta om jag köper det för att jag verlkigen gillar det eller om det bara är hysterin som gör mig galen.

T-shirten gillar jag verkligen, den är lite längre och snygg att ha till tajs, och skorna med..när mina tår slutar göra ont, men kjolen, jag vet inte, den åker nog tillbaka, den är vollangig med massa tunga lager. Vad tycker ni? Kanske åker skorna också tillbaka......Jag köpte i alla fall ingen konstig klänning som jag aldrig någonsin skulle ha använt, det är jag rätt stolt över, tror jag. Har ni köpt något?

 

 

Puss Elle




Kommentarer
Postat av: Mors`n

Ja,du vännen i vanliga fall är du ju en riktig fyndare....idag verkar du dock ha hängt med hysterin....fina grejer,men skorna får du nog vänta med tills du fixat fötterna;) Puss

2010-11-23 @ 19:21:08
Postat av: Helena

Jag dras också med i hysterin o kom där ifrån med två klänningar. En ska jag dock lämna tillbaka för den "trådar" sig i kanterna. Jag vet att det ska vara så, men jag stör mig på det... Den andra är mörklila m svart band i midjan. Tror det får bli nyårsklänningen :-)

2010-11-23 @ 19:46:44
Postat av: Malla

Jag kom mig inte iväg något, men det enda jag såg var fint var just den där t-shirten som du köpt. Tyvärr kommer den ju vara slut lagom till när jag kommer mig hemifrån...

2010-11-23 @ 20:22:42
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: Elle

Helena - bra jobbat!! såg den lila klänningen, den var verkligen jättefin!



Malla - det kommer säkert mycket återköp dessa dagar eftersom det är 3 dagars öppetköp, så ge inte upp :D det fanns ju många fina tishar!



Mamma - jardajardajarda :)

2010-11-24 @ 19:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0