Lyx!

Hola!

Hoppas att ni har haft en trevlig helg.
Ny vecka - nya tag.

Igår jobbade jag hemifrån - eller inte från mitt hem men från Elles hem.

Det borde jag verkligen göra oftare, snacka om lyx, kolla in mitt eftermiddagsfika som jag fick serverat. Lite skillnad mot den ruttna koppen kaffe som jag vanligtvis traskar iväg och hämtar. Gött!

I bakgrunden skymtar ni även Elles finfina ljusstake som hon (med lite smakråd från mig :) "slängde ihop" i lördags.
Så himla fin blev den! Får be att hon tar en bättre bild och lägger upp senare.



Idag har jag hunnit med att hämta ut mitt visum till Mozambique på ambassaden och ätit lunch med Anna.
Effektivt av mig och mycket trevligt att hinna med att träffa Anna. :)

Ha en trevlig kväll gott folk!

Peace,
Frippe


Kommentarer
Postat av: Mors`n

Mysigt-och snusdosan ligger redo....;)

2010-11-30 @ 17:31:55
Postat av: Helena

Å, jag vill också kunna ta en lunch m dig bara sådär! Mysigt :-) XoX

2010-11-30 @ 21:14:43
Postat av: Frida

Ja, och gammelsnuslocket är oroande fullt ;)

2010-12-01 @ 08:06:24
Postat av: anni

Jag är mycket nöjd över att få spendera lunchen med dig:)

2010-12-01 @ 09:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0