Mammashopping

Det är dyrt att vara mammaledig! När Edde slutat skrika har en ny värld öppnats och jag har plötsligt får tid att börja tänka på inredningsgrejer och stuff, och det känns i plånkan. Alltid ser man något göttigt och är det inte inredning så går det ju inte att gå in i en butik med barnkläder utan att handla. Jag har dock varit väldigt duktig på att inte handla en massa struntkläder åt mig själv, bara nödvändiga saker :)

Här kommer ett litet shoppingurval i bilder! Ni slipper se alla Eddes kläder :) Jag funderar på att rensa en massa hemma nu när jag har tid också. Kanske kan sälja lite saker som inte används, det skulle ju inte skada. Problemet är ju bara att man tror att allt ska komma till användning, nån gång. Att det ska vara så mycket svårare att göra sig av med grejer än att köpa nya.

Just det, jag skulle ju baka. Recept recept recept..

Puss!



fårskinnsfåtölj som är sjukt skön!


Chokladskål och.. annan skål


En miljonte ljusstake


Mysig åkpåse till Edde (fast den var längesen jag köpte i förebyggande vintersyfte :)

Kommentarer
Postat av: Frippe

Nu tycker jag inte att du ska skylla på Edde.... Mammaledig eller ej. - Du är alltid en liten shopoholic!

2010-11-09 @ 17:31:16
Postat av: Frippe

Såg förresten två saker till: 1. Ny design, nice! 2. Är chokladskålen och frän "france"? :-)

2010-11-09 @ 17:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0