Sovhatarn!

Sötaste skitungen har äntligen somnat. Att sova verkar verkligen inte vara något han gillar! Inte bara sover han bara små stunder på natten, det är nästintill omöjligt att få honom att somna på dagen också. Han kan liksom aldrig somna själv när han är trött, utan jag får vagga  honom timme in och ut tills han somnar och han gnäller som en gnällspik hela tiden, för att han är ju super-övertrött. Ja, ja, någon gång ska han väl förstå att det är så mycket enklare att bara blunda :) Pluttis..

Egentligen är det ju enklare att gå ut och gå och få honom att somna, men en städfirma är här i dag och provstädar, så jag måste hålla mig hemma. Helst skulle jag vilja fly ut, jättepinsamt att bara sitta här som en mupp, i stället för att hjälpa till att städa upp sin egen skit. Iofs har jag sprungit runt och städat hela morgonen innan de kom :) Knäpp man är.. Om de verkar bra ska de komma en gång i månaden och storstäda, kan verkligen behövas, för jag och M är experter att bara städa sånt som syns men tydligen finns det damm under soffan också :)

Hoppas jag hinner mig ut i dag, Edward har tjatat om att köpa en farsdagspresent, så vi får väl se vad det blir ;) Sen får jag ju såklart inte glömma min egen fina pappa. Vad ska ni ge era pappor?

Kram Elle



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0