France

Jaha då var man framme i det glamourösa Frankrike. Tyvärr är jag inte i Paris utan i en av Frankrikes kanske mest ostekiga städer (?) - Arpanjon. Taxichauffören hade svårt att hitta hit och körde runt och irrade omkring tills jag till slut kände igen mig och kunde visa på vilken gata han skulle köra. Hotellet kvalar lätt in på listan över de sämsta hotellen jag varit på, men jag har ju varit här tidigare så det kom inte som någon chock direkt. Jag är mest glad att vara framme och jag är ju trots här för att jobba och inte på semester så jag ska väl inte klaga allt för mycket. Hotellet har ingen restaurang så jag gav mig ut på en promenad i "city" för att hita något ätbart. Slutade med en take away pizza som jag slukade i sängen i ett nafs... 

TV:n visar bara franska kanaler så jag fattar nada. Som tur är verkar internetuppkopplingen vara okej. Så den får vara min sysselsättning - surfa och pilla mig i naveln - vilket söndagsnöje!


City of Arpanjon...




Peace,
Frippe
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0