Frida

Ett bra namn på Sveriges nya äpple tycker jag. Bra Lars-Olof - bra där!


Bild: Lars-Olof Börjesson.

Har precis avslutat 3 hela dagar med utbildning i militärfordonskunskap. Helt slut i huvudet, korvstoppning big time har det varit med jag har lärt mig massor. Han som har haft hand om utbildningen är en riktig veteran på området och är så galet kunnig att man inte kan bli annat än imponerad. Att han dessutom gick i pension för över 5 år sedan men fortfarande kommer tillbaka och undervisar gör ju honom inte mindre cool, en riktig krutgubbe som sitter inne med en enorm kunskap! Jag skulle också vilja bli så bra på något och fortfarande tycka att det är roligt och vara så passionerande.

Blev bestämt idag att jag ska åka till Frankrike nästa vecka, jag hoppas verkligen att jag hinner se lite mer av Paris denna gång, sist lyckades jag ju inte ens skymta eiffeltornet...

Nu blir det soffläge och 3 soyakorvar med bröd. Noll energi, måste ladda batterierna till i morgon för en ny dag på Häggan.

Peace,
Äpplet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0