Lunch på Creme

Idag hade jag nöjet att få lunchsällskap av Elle och Edde. Jag tog en snabb prommis ner på stan och mötte upp sötingarna på Creme där jag och Elle käkade en smarrig lunch medan Edde hade fullt upp med att titta på alla människor och lyssna på alla nya ljud runt omkring honom. Det gick väldigt bra, Edde skötte sig snyggt och jag och Elle hade i vanlig ordning mycket trevligt.

Nu är det egentligen "fika" på Häggan - varje dag kl 9.30 och 14.30 men eftersom det inte finns någon liknande rutin här i Stockholm så passar jag på att uppdatera bloggen på min fikarast istället, bra va!?

Här kommer lite bilder från dagens lunchdate.


Hälsotallriken på Creme är grymt smarrig. Mumma!


Elle hugger in på sin räksallad.


Elle och Ed - som också verkar sugen på sallad.

 
Edde ser chockad ut... och jag är mest glad :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sötingar-längtar tills jag får träffa er alla tre på söndag;)

2010-10-07 @ 15:03:01
Postat av: Malla

Gööött!

2010-10-07 @ 21:38:14
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0