Tjejhelg!

Vilken rolig helg det blev och vilket röj! Vi visade banne mig Stockholm city att juristbrudar kan parta! Man mår ju dock som man förtjänar, jag undrar om jag kommer att återhämta mig innan veckan är slut. Men lite seg och trött kan jag gott vara för det var verkligen värt att få en riktigt tjejhelg med så underbara girls. Det finns mycket att skriva om helgen... så vet inte var jag ska börja. Tycker att det räcker med att jag sammanfattar det hela med att det är alldeles alldeles underbart att ha så fina vänner som jag har - jag är verkligen lyckat lottad.

Anna, Helena, Emma, Isa och Anna - tack för en grymt rolig helg! Ni är guld värda! Vi måste verklugen göra om det här snart igen...

Jag väljer att endast bjuda på två bilder som kanske inte speglar vårt tillstånd lite senare på kvällen men dom andra bilderna behåller vi nog för oss själva ;).










Kommentarer
Postat av: Helena

Instämmer helt! Tack för en av de roligaste helgerna ever. Pok

2010-10-12 @ 09:27:08
Postat av: anni

kommer på mig själv med att gå runt o flina åt alla våra helgäventyr, grymt skoj! oj vad jag tycker om mina tjejer!

2010-10-12 @ 18:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0