Filmtips!

Tanken var att vi skulle ha fest for att fira Scotts fodelsedag igar. Vi firade dock ratt rejalt i torsdags kvall och i kvall ar vi bortbjudna pa avskedsfest till en av Scotts kompisar som ska flytta tillbaka till UK. Sa vi bestamde oss darfor for att stalla in festen igar och hade istallet en mysig hemmakvall, bara jag och Scottie. Vi kakade tacos och kollade pa film... och inte vilken film som helst. Denna film gar absolut upp pa min topplista av mina absoluta favoritfilmer ever. The blind side heter den - maste ses!



Nu ska jag ut och springa en svang och sen ladda upp for party. I morgon ska jag antligen traffa Malla och co och Elle och co... ska bli sa underbart.

Hoppas ni har en fin helg!

xoxo
Frippe 

Kommentarer
Postat av: zeroc

Mycket bra film.

2010-09-12 @ 15:49:51
URL: http://www.filmkritikerna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0