Irri!!!!

Jag hatar att jag blir så sjukt lätt irriterad på folk!

Det brinner i hela kroppen på mig och har gjort det i tre dagar på jobbet nu...

Normalt sett är det om någon gör något störigt ljud. Men just nu är jag bara så sjukt irriterad på att en kille som sitter bredvid mig lyssnar på musik (i hörlurar, så jag hör inte ens musiken) - men han diggar så galet mycket. Sitter och gungar och viftar med huvudet non-stop hela dagen... Jag måste till och med hålla upp handen så att jag inte kan se honom ibland för att jag inte ska få en nervsammanbrott.

Jag behöver hjälp...

/Frippe


Kommentarer
Postat av: Malla

HAHA, släpp sargen och börja digga du också Frida. Då kanske han fattar vinken.... Annars får du söka hjälp... =) PUSS

2010-09-22 @ 20:30:26
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0