Stockholm

Det har blivit mycket god mat i helgen. I fredags nar jag kom till Stockholm gick vi  ut och at pa East. For min del blev det en smarrig sushi. Pa lordag fick Scott ta hand om sightseeingen av sina gaster pa egen hand medan jag stannade hemma och pluggade. Jag kande mig ganska nojd eftersom det i princip sporegnade hela dagen. I gar kvall gick vi ut och at pa "Pontus!". Vi at i "baren" och inte i matsalen men det var verkligen helt toppen. Riktigt god mat och bra priser, trevlig personal och bra stamning. Dessutom hade vi ju ett valdigt trevligt sallskap sa kvallen far verkligen ett toppbetyg.

 


Kommentarer
Postat av: Malla

Chica chicks! =)

2010-09-19 @ 22:10:31
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0