Tjejkväll(ar)

Morning!

Igår var det tjejkväll i Övik. Innebär att de flesta affärerna är öppet längre än vanligt och vissa affärer har lite erbjudanden. Helt galet hur lyckat event detta är... alltid galet mycket folk! Helt fullt med damer som springer runt med shoppingdjävulen i sig.

Jag med mitt lilla gäng, Sara och Anna hade bestämt oss att bege oss ut på stan för lite shopping och en köpp på "Porten". Kvällen till ära joinade även min lillasyster Hanna oss också. Det blev en trevlig tillställning och några fynd gjorde jag också. Bland annat köpte jag äntligen boken "Ett litet snedsteg" med Denise Rudberg. Jag har velat köpa den sedan den kom ut och nu är jag äntligen en stolt ägare. Efter "tjejkvällen" gjorde Hanna slingor på mig så det blev sent innan jag hoppade i säng, fanns inget tid eller ork att börja läsa boken tyvärr.

På tal om tjejkväll så hade vi faktiskt en tjejkväll i tisdags också. Sara bjöd över mig och Anna på middag. Middagen avnjöts framför Idol och massa tjejsnack. Så trevligt!

Veckan förgylls verkligen när man hittar på något med sina vänner under veckan. Behöver ju inte vara något seriöst men gud så trevligt det är att bara ses efter jobbet och hänga lite. Jag är så glad så glad att jag har två så fina vänner i Övik. Det är lycka!
  
Darlings!

Ikväll står avskedsmiddag för en kär vän som ska flytta till annan ort på schemat.
Pluggandet har ju gått sådär den här veckan om man säger så...

Peace,
Frippe


Kommentarer
Postat av: Helena

Ja, visst är det fantastiskt mysigt att hitta på saker även på vardagskvällar :-) Längtar så till vårt tjejmys nu!



Du har fantastiskt bra läsning framför dig... Björn läste ut den igår. Han är för söt,hihi :-)



POK

2010-09-30 @ 11:36:39
Postat av: hanna

Jag håller med dig, en riktig superkväll igår! Tack för att jag fick hänga på :) love!

2010-09-30 @ 12:09:35
URL: http://mentroru.blogg.se/
Postat av: AnnaPanna!

Yeeeay!

Mysche trevligt må jag säga:) Tack Brullz:) Måste ju passa på att mysa när de e varannan vecka som gäller...:P haha!

Har varit torka på mina kommentarer men tycker jag har smygit länge nu:)

2010-09-30 @ 22:44:57
URL: http://[email protected]
Postat av: Malla

Mysigt!!!

2010-09-30 @ 22:46:09
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: Sara

Gullis! Mycket trevligt har det varit i veckan. Kram kram!

2010-10-01 @ 09:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0