Mambo

Jaha, då är man bostadlös varannan vecka i Övik. Det känns så klart otroligt skönt att ha ett riktigt hem i Stockholm. Men frågan är ju hur jag ska lösa min bostadsituation dom dagarna i månaden som jag inte är i Stockholm. Jag har inte direkt någon plan än, men det löser sig säkert. Just nu har jag tagit mitt pick och pack och flyttat hem till Brebban. Har varit mambo i snart en vecka nu. Mysigt och lyixgt känns det än så länge. Mamma passar upp mig så jag känner mig nästan som 12 år igen. För mig går det bra, undra hur länge mamma orkar med att ha en vuxen dotter hemma...?! :) 

Jag gick förbi i min gamla och i princip tomma lägenhet i dag efter jobbet. Det känns lite sorligt men jag vet ju att jag gjort rätt. Satte mig på "ballen" och njöt av det fina vädret och den underbara utsikten för en sista gång. 





På lördag ska jag flytta ut dom sista grejorna och städa ur. 

Peace.

/Frippe

Kommentarer
Postat av: Mors´n

Ja,du,måste erkänna att det är ganska mysigt att ha dej på hemmaplan varannan vecka;)Mina vardagskvällar hemma brukar ju vara ganska trista,kul att ha nån att fika med och snacka "skit"!

2011-04-15 @ 12:48:58
Postat av: Karin

Jag tänker också att mamma din är nöjd med att ha dig där! :)

2011-04-17 @ 21:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0