Måndag & SOMMAR i luften

Helt galet underbar dag. Kan man bli annat än lycklig av denna värme? Som högst såg jag SJUTTON grader på termometern. Jag och Julia åkte till Åkersberga med småttingarna och käkade lunch och kikade på som vanligt underbara ting. Höll mig dock från att köpa något, imponernade. Sedan åkte vi vidare till Arninge där det köptes liiite men inte mycket, bland annat fleecefiltarna nedan som kommer vara sköna till sommarkvällarna. Tiden gick snabbt som vanligt och plötsligt var jag nästan sen till Eddes 10-månaders kontroll när vi satt där i lugnan ro och drack latte :)
Vi mötte upp M på BVC och Edde fick väl godkänt av läkaren! Sen blev det en onyttig middag i Täbban och nu är vi hemma igen. Ikväll ska jag plantera. Shit, jag har verkligen börjat gilla det här med blommor, det trodde jag aldrig. Har till och med burit fram ett bord som jag har som planteringsbord, är inte det avancerat så säg! Kräver bildbevis. Idag invigdes Eddes nya vårjacka också.

Hoppas ni haft en lika bra dag som vi haft. Tack Julia och Wilma för en mysig dag. Nu ska det planteras örter och kramas med mina killar.

♥/E


Kommentarer
Postat av: julia

som sagt, filtarna gjorde sig verkligen där! Bra val;) Och ditt planteringsbord, grymt ju!

KRAMAR!

2011-04-11 @ 18:51:20
URL: http://juliaaker.blogg.se/
Postat av: Anonym

Låter som en jättehärlig dag! Jag gillar att Edde får ta med sig den bästa stekspaden i bilen (!!!) ;)

2011-04-11 @ 19:55:40
Postat av: mamma

Ja,det har verkligen varit en underbart skön vårdag här också!

Planteringsbord-snacka om vuxenpoäng;) Puss

2011-04-11 @ 22:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0