Min sjuka lilla älskling

Min stackars lilltjoppas är sjuk och har varit det i flera dagar. Det är en jäkla magsjuka som inte vill ge med sig och han får inte behålla någonting vi lyckas få i honom. Han är helt slut såklart och det är så hemskt att jag inte kan göra något för att hjälpa honom. Var 5:e minut får vi hålla fast honom och spruta i honom vätskeersättning och han blir lika ledsen varje gång, han tycker säkert att vi är världens mest elaka människor. :(


Om han inte kissar måste vi åka in på sjukhuset igen...

Hade sett så mycket fram emot morgondagen då vi skulle hänga med våra fina vänner hela dagen men icke, sen får vi se hur det blir med resan på tisdag, som det ser ut nu ser det ganska mörkt ut. Trist, men det viktigaste är såklart bara att han blir frisk. Vi var tvugna att sätta oss i bilen i går och åka och köpa kaffe inne i stan (för att hålla oss någorlunda vakna på dagarna), och då passade jag på att springa in och köpa en sjukling-present till tjoppas. Hans favorit i miniformat, skurborste och sop! Han blev så glad! Han är så himla stark vår lilla kille, så glad fastän han är så svag och hjälplös. Får verkligen hålla tummarna för att jag inte blir sjuk, för Mark har nämligen blivit dålig han med, så nu har jag två att ta hand om, fastän M får bli nedprioriterad :) Hoppas ni har det bättre. En glad påsk på er.

Elin



Kommentarer
Postat av: Mormor

Åh,min lilla vän,om jag ändå bott närmare så hade jag kommit och tagit hand om dej!

Vi får hålla tummarna att ni kommer iväg till veckan,men viktigast är så klart att älsklingen blir frisk! Kramar i massor till er!

2011-04-21 @ 11:10:49
Postat av: Emma

Önskar jag kunde göra något för er.. Hoppas lillkillen blir frisk snart, ni är så starka! Ta hand om er. LOVE

2011-04-21 @ 23:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0