Onsdag

Samma sak varje morgon. Bygga upp, riva ner. Sen tittar han undrandes på mig;
- varför bygger du inte upp igen mamma? NU!
Sötis.



Det gick jättebra att vara barnvakt i går by the way, fastän det bara var drygt en timme så var det lite nervigt hur det skulle gå, men det var inte alls några problem. Lite ovant bara att ha två sötisar hängandes i benen :) Jag hann tillochmed dricka två koppar kaffe, äta kakor och en MASSA choklad som Julia ställt fram. Gött!

Om jag har mer träningsvärk i dag? Svar ja, det är allt jag säger. Till råga på allt har jag blivit jätteförkyld också, igen, det hade ju precis lagt sig. Fan. Välkomna tillbaka hosta och snor, varmt välkomna..

Elin

Kommentarer
Postat av: Frippe

Sötkörvsing!

2011-04-06 @ 17:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0