Vårt nya hem

Jag misstänker att det finns några som är sugna på hur vi har fått det i vår nya lägenhet.
Här kommer lite bilder!


Hall


Vardagsrum/kök




Lite skit på balkongen, men det kan ni väl bortse från :)


Kök med diskmaskin och massa förvaring - grymt!


Sovrum


Precis plats för sängen, tur att man inte har en riktig dubbelsäng.


Badrum med tvättmaskin och torktumlare - lyx!

Fattas bara att få upp lite tavlor på väggarna nu, annars känner vi oss rätt klara.
Vi är så glada och trivs fantastisk bra i vårt nya hem. En härlig känsla!

Puss,
Frida

Kommentarer
Postat av: Anni

Grattis vännen, jag är superglad för er skull! Det ser himla fint o fräscht ut, när får man hälsa på:)?

2011-04-05 @ 20:16:33
Postat av: elle

så himla fint och mysigt ni fått det, är så glad för er skull ja me. den som väntar på något gott :)

2011-04-05 @ 20:39:49
Postat av: Mamma

Ja,det blev verkligen jättefint,och bordet är ju som "klippt och skuret" för rummet;)

2011-04-06 @ 15:17:41
Postat av: Malin Olofsson

Hej Frida!

Grattis till nya lgh!

Men vad händer med jobbet i Övik? Hade du fått

ett nytt? Hörde med Elin B men hon visste inte

helt säkert hur du skulle göra!

Lycka till oavsett var du jobbar! :-)

Kramar från oss i Hörnett!

2011-04-06 @ 20:23:58
Postat av: Karin

Gött. Ser fram emot en helg där! :)

2011-04-06 @ 20:49:13
Postat av: Frida

Tack, tack!

Anni: du får komma och hälsa på när du vill!

Malin: Vad roligt att du har hittat hit. Jag jobbar kvar på Hägglunds, men jobbar varannan vecka i Stockholm och är här varje helg, så jag tog beslutet att det är bättre att ha "ett riktigt hem" här, sen ska jag hitta något mer tillfälligt i Övik.

Karin: Du är sååå välkommen!

2011-04-07 @ 08:19:06
Postat av: Helena

Gud så fint, fräsht o mysigt det ser ut! Kommer snart o hälsar på :-) PUSS!

2011-04-07 @ 20:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0