E som i Edward

Vilken härlig dag!

Jag hade verkligen inte tänkt att handla mer höstkläder till Edward men i dag gick det bara inte att stå emot. Detta håller på att förvandlas till en fyndblogg, för det var verkligen riktiga fynd! Om ni har vägarna förbi så åk till Djursholm och "Smultronet", de sänkte till 70% på en massa fina och bra grejer i dag. De har Esprit som ju i vanliga fall är rätt billigt och nu nästan gratis.


Jag älskar att Esprit märker mycket av deras kläder med "E", det blir liksom Edwards egna lilla kollektion, ändock delat med många andra :) Vi har samlat på oss en hel del sådana kläder nu. Fyndade några vanliga pikétröjor märkta "E" i Uppsala och i dag blev det en till i vit (praktisk färg,not).



Åt även på sushi-stället där på torget och det var riktigt bra. Jag fick inte ens bära ut tallriken till bordet själv utan han gick bakom mig till bordet där vi satt ute, gött.

 

Hämtade min älskling vid 2 och nu kommer min andra älskling hem om någon timme. Då ska vi åka och hämta bilen, kul!

 

Elin


Kommentarer
Postat av: Jenna - Ung blivande tvåbarnsmamma

Gud vilket bra tips, tack Elin! Hade jag aldrig tänkt på och visste inte att de hade en webbshop!

2011-08-16 @ 17:47:28
URL: http://onlymama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0