Han förlät mig

Vilken härlig dag även denna har varit. Det är verkligen skönt att få några timmar själv om dagarna och bara få fixa saker som aldrig annars prioriteras. Att man sen har mer energi och mer lust att leka när man hämtar Edward är ju också ett plus.

Han var inte alls ledsen eller arg på mig i dag när jag hämtade honom, skönt. Det hade inte varit några som helst problem i dag och han hade sovit och ätit bra.

När vi kom hem spelade vi en massa fotboll i vardagsrummet. Det går så snabbt nu, han springer nästan fram och det roligaste han vet är att ha en boll framför sig och kicka. Vem vet, vi kanske har en ny Zlatan på G?

Hittade ett foto på mig och M från förra påsken, overkligt att little E ligger i min mage.


I morgon ska jag på besök hos naprapaten, håll tummarna för att hon kan få min huvudvärk att försvinna, det vore som en dröm.


Hoppas ni har en mysig kväll!

Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0