Inget bilbyte

Nej det blev inget, vi fick ingen hjälp. Jag hatar ställen som har dålig service, blä. Vi återupptar jakten i morgon eftermiddag.

Det gick förresten super på dagis i dag, han somnade (efter litet tårar) och åt till och med ärtsoppa, det ni. Efter dagis gick vi och lekte på lekparken som ligger precis utanför och det var minst sagt populärt. Han har gått hur mycket som helst i dag, han går numera utan mål :)

 

De timmarna jag fick i dag barnfri var tänkta att bli effektiva, men det enda jag fick gjort var att koka ägg (tog typ en timme) och ta på mig en ansiktsmask som jag fått av Emma för ett tag sen. Tog ett kort men det vågar jag inte visa, jag blev lite rädd för mig själv.


Just nu är det Sommar med Ernst, rödtjut (ja, på en torsdag), Digestive med Brie och päron. Gött. Edward sussar sött, han är verkligen helt slut efter dagisdagarna, sötnosen.


Elin


Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt att han verkar trivas på dagis;)

Här ser vi också på Ernst och pappa är helt lyrisk,ha,ha,ha.......

2011-08-11 @ 20:38:37
Postat av: Jenna - Ung blivande tvåbarnsmamma

Vad roligt att det går så bra på dagis! och ärtsoppa har nog inte ens Viggo smakat haha :)

Jag känner igen det där med att tro att man ska få mycket gjort när de är borta men då går alltid tiden så evinnerligt fort :)

2011-08-11 @ 22:48:04
URL: http://onlymama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0