Morning!

God morgon gott folk!


Bjuder på en snyggvebild så här på morgonkvisten.

Snart är en vecka i Övika avslutad igen. Tiden springer iväg som vanligt. Jag har hunnit med två fotbollsmatcher med Roland United, mys hemma hos mamma och  hos Sara och hos Mormor (luffare yes it is) och jobb.

Annars är allt lugnt. Lite halvless på allt och inget just nu men jag hoppas det går över. Tror jag behöver en semester och det får jag ju snart. Blir ju inte bättre av att hela världen verkar gå riktigt dåligt just nu. I går på nyheterna sa nån välkänd ekonom att vi kan vänta oss minst 10 väldigt tunga år. Kul! 

Den 8 Sep åker vi i alla fall till Sydafrika på semester, då ska jag banne mig lova mig själv att inte ens läsa jobbmailen på 10 dagar!

/Fripp

Kommentarer
Postat av: Mors´n

Jainte var det många timmar jag fick "rå om dej",men vi ses ju kanske nästa helg i S-holm;)

Hoppas att lilla örat inte är så ont längre och att det läker som det ska;) Kram

2011-08-19 @ 09:02:34
Postat av: elin

jag skulle nog inte räkna med att örat blir bättre på ett tag, det var ju trots allt en operashon.

2011-08-19 @ 11:06:22
URL: http://gottmosoverdos.blogg.se/
Postat av: Frippe

Jag tror tyvärr att du har helt rätt Elle - en operashon är alltid en operashon och det måste tas på allvar, jag får helt enkelt bita ihop ordentligt och försök ta mig igenom detta.

2011-08-19 @ 22:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0