Uppsala

Vi åkte till Uppsala över helgen, därav dålig update. Jag har inte svikit igen, promise.

Det blev bilbyte i fredags. Inte riktigt den vi tänkt oss men det blir nog jättebra ändå. Det blev en miljöbil, Citroen C4 Bioflex, känns bra att vara lite miljömedveten + att det är gratis tullar inne i stan, dvs. perfekt om jag ska köra till jobbet. Sen drar den ungefär hälften av X5:an också. En perfekt andrabil tror jag att det kommer att bli! Att den är lite större än tänkt är ju bara bra, då kan Edward sitta kvar i baksätet.




I morgon är det dags för en ny dagisvecka för Edward. Jag måste ringa försäkringskassan och höra hur allt funkar och om jag kan ta ut mammapenning fastän jag är hemma!? Krångligt det där.

Hörs sen.

Puss E

Kommentarer
Postat av: Mors´n

Vilken fin bil!!!! Längtar till premiärturen om två veckor med Edde bredvid mej;)

2011-08-14 @ 15:48:03
Postat av: Jenna - Ung blivande tvåbarnsmamma

Härligt med ny bil, men varför bytte ni?

2011-08-15 @ 14:20:42
URL: http://onlymama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0