Sängläge

Fick magsjuka i torsdags kväll. Känner mig som en påse skit. Otroligt trött och har noll energi. Jag som skulle julstäda och köpa det sista julklapparna... Istället ligger jag i sängen och tycker synd om mig själv. Snöar faktiskt här idag men är plusgrader så försvinner nog lika snabbt. Scott är inne i stan med en kompis, dom skulle shoppa (!) julklappar till sina respektive, kors i taket, jag har för en gångs skull inte berättar exakt vad jag önskar mig så det ska bli otroligt intressant att se vad han hittar på.

Kram!


Kommentarer
Postat av: Anni

Nemen fy, din stackare! Jag va hemma hela veckan superförkyld o det är inge kul!!! Krya på dig vännen! Puss

2011-12-17 @ 17:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0