Fina böcker

Idag har varit en bra dag. Jag och Edde mötte upp Martina och Albert i Täbban och käkade lunch. Efter det hade jag tänkt ta mig till öppna förskolan men little E var inte riktigt på humör så vi åkte hem istället. Innan dess hann vi fynda lite böcker på Akademibokhandeln. Jag älskar böcker verkligen men är dålig på att handla dem eftersom jag inte älskar att läsa lika mycket :) Barnböcker är ju dock roligare och mysigare, så det blev ett par.



På lördag ska jag för första gången på väldigt väldigt länge, gå ut och äta inne i stan, dricka vin och bara umgås. Det känns jättekonstigt och det pirrar i magen av nervositet när jag tänker på det. Nervös för att lämna Edde alltså. Sjukt, för bara en kväll, men det är väl inte så konstigt när jag har gått och lagt honom varje kväll i över 8 månader. Älskade lilla tjoppas. Självklart ska det bli roligt också, hur roligt som helst.

Kram
E

Kommentarer
Postat av: julia

härmapa;)

Hoppas ni får en mysig kväll på lördag, det kommer säkert bli jätte bra!

2011-02-24 @ 19:43:01
URL: http://juliaaker.blogg.se/
Postat av: mamma

Barnböcker....och vi som har kartongvis i källaren;)

Skönt med lite egentid på lördag,hoppas att du kan slappna av bara...Puss

2011-02-24 @ 20:14:52
Postat av: Malla

Glöm för bövulen inte pumpen!!!!

2011-02-24 @ 20:47:40
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0