Gött med ost

Elle skrev ju härom dagen att hon hade börjat gilla (älska) ost. Jag tror tyvärr inte att det kan bero på mammarollen, det är nog åldern. Samma sak har hänt för mig nämligen, och jag är ju som ni vet inte mammi. Jag gillade inte alls ost förut, inte en små tunna skivor på mackor. Nu älskar jag ost!

I Frankrike är det bra, där snålar dom inte med ost. Kolla min frukost igår på hotellet...



SER ni hur fet ostskivan är... kan tilläggas att skinkan också var tjock, så osten var ju faktiskt grotesk, men guuud så gött.

/Frippe

Kommentarer
Postat av: Malla

Fan vad gött!

2011-02-04 @ 18:18:44
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: elle

haha skinkan såg dock INTE göttig ut!

2011-02-04 @ 19:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0